عکس‌ دامنه داراب‌کلا

میاندورودِ مازندران: روستاهای داراب‌کلا، مُرسم، اوسا

 

نوه‌ام علی؛ علاقمندی زیاد به دنا

 

 

...

 

 

آموزشِ دیدنِ کبوتر و پرندگان در آسمان به نوه ام علی

 

 

علی؛ علاقمندی زیاد به دنا

 

 

آموزشِ دیدنِ کبوتر و پرندگان در آسمان به نوه ام علی. مهر 1398.

 

 

...


 

...

 

 

...

 

​​​

 

علی و عادل. ۶ مهر ۱۳۹۸

 

 

من و علی کبوتران آسمان

 

 

مهندس عادل طالبی دارابی

 

 

علی. لب دریای خزرآباد ساری. 6 آبان 1398.

 

 

علی و عادل

 

 

۲۲ آبان ۱۳۹۸. علی

 

 

 

علی. ۱۳ شهریور ۱۳۹۸. ماه محرم

 

 

دامنه

 

 

 

علی. رامسر. شهریور 1398

 

 

و


 

علی. مسجد قدس قم. ماه محرم. شهریور 1398

 

 

و

 

 

و

 

 

 

و

 

 

علی و محسن دارابکلایی. محرم. شهریور 1398. داراب کلا

 

 

و

 

 

علی و ابراهیم دارابکلایی. محرم. دارابکلا. شهریور 1398

 

 

و

 

 

 

و

 

 

علی. ۳۰ شهریور ۱۳۹۸. عکاس: دامنه

 

 

علی و من. آشنایی با رانندگی

 

 

و

 

 

و

 

 

و

 

 

و

 

من و علی

 

علی و من

 

علی و من. 1398. قم.

 

و

 

 

و

 

 

و

 

 

علی

| لینک کوتاه این پست → tdamima.blog.ir/post/184
  • دامنه دارابی

نوه

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">