عکس‌ دامنه داراب‌کلا

میاندورودِ مازندران: روستاهای داراب‌کلا، مُرسم، اوسا

علی. باغ پرندگان قم. عکاس دامنه

 

 

صحن امام هادی ع

حرم حضرت معصومه س

۲۶ مهر ۱۴۰۲ عکاس: دامنه

 

 

 نوه‌ی من علی

قم در غم غزه‌ی فلسطین

تجمع ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ تا ۱۸

حرم. صحن امام هادی ع و صحن امام رضا ع


 

علی زیارت

حرم حضرت معصومه س

 

 

من و  نوه‌ی من علی

 

 

زیارت حرم حضرت معصومه س

 

 

صحن مسجد اعظم قم

نوه‌ام علی طالبی دارابی

 

 

صحن امام هادی ع

حرم حضرت معصومه س

۲۶ مهر ۱۴۰۲ علی. عکاس: دامنه

 

 

من و علی

 

 

علی سوار ماشین برقی حرم

 

 

علی

 

 

...

 

 

مسجد بالاسر

حرم حضرت معصومه س

 

 

تجمع ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ تا نزدیک ۱۸ قم حرم

صحن امام هادی ع و صحن امام رضا ع

 

و

 

علی و عظیم

 

 

علی و میلاد پسر ابراهیم دارابکلایی و سید مریم صباغ

 

 

علی. کلاس اول. ۱۴۰۲  دانش قم

 

 

علی. اولین روز رفتن به کلاس اول. سال  ۱۴۰۲ دانش قم

 

 

علی. اولین روز رفتن به کلاس اول. سال  ۱۴۰۲ دانش قم

 

 

علی. سرماخوردگی شدید کنار عموعارف

 

 

علی. سرماخوردگی شدید عکاس دامنه

علی سرُم را دوست دارد !!!

 

 

...

 

 

علی

 

 

لیازهرا و عظیم رایان

 

 

علی و معلم اولش

 

 

علی و همکلاسی‌هایش در کلاس یک

 

 

علی. مسجد امام حسن عسکری قم. عکاس دامنه

 

 

علی

 

 

علی. باغ پرندگان قم. عکاس دامنه

 

 

...

 

 

علی و بابابزرگ حاجی رضا دارابکلایی

 

 

...

 

 

...

 

 

...

 

 

...

 

 

لیازهرا

 

 

...

 

 

بازیگوشی‌های لیازهرا و عظیم رایان

 

 

لیازهرا

 

 

من و علی و لیازهرا. خیابان بهار (حائری) نزدیک حرم قم

 

 

لیازهرا

 

 

علی. زمستان ۱۴۰۲. هنگام رفتن به مدرسه

 

 

من و لیازهرا. پاییز ۱۴۰۲ رفتن به حرم قم

 

 

عظیم‌رایان و لیازهرا

 

 

دوقلو نوه‌هایم عظیم رایان و لیا زهرا


 

لیا زهرا

 

 

لیا زهرا

 

 

علی

 

 

من و لیازهرا و عظیم رایان

 

 

من و لیازهرا

 

 

من و لیازهرا

 

 

من و عظیم رایان به سمت حرم قم

 

 

من و لیازهرا به سمت حرم قم

 

 

عظیم و لیا زهرا

 

 

لیا زهرا و عظیم رایان

 

 

نوه‌ام عظیم طالبی دارابی رایان

 

 

علی

 

 

علی

 

 

عظیم و لیا زهرا

 

 

منزل ما. پاییز ۱۴۰۲ از راست: علی، لیازهرا. عظیم

| لینک کوتاه این پست → tdamima.blog.ir/post/451
  • دامنه دارابی

نوه

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">