عکس‌ دامنه داراب‌کلا

میاندورودِ مازندران: روستاهای داراب‌کلا، مُرسم، اوسا

من و بهنیا فروردین ۱۴۰۲ ، اولین سحری ماه رمضان

 

 

من، فروردین ۱۴۰۲ ، حسن و اصلاح سرم


و

 

...

 

 

...

 

 

من و حسن و اصلاح سر. عکاس: ام البنین دارابکلایی

 

 

...

 

 

من. منزل محمدرضا عمو حیدر

 

 

سید محبوبه‌ی محمدرضا عموحیدر

 

 

خرید هدیه‌ی چهار قلم کالای اثایه‌ی خونه برای عاصم و فائزه

 

 

...

 

 

...

 

 

...

 

 

خونه‌ی عارف. فروردین ۱۴۰۲، قم

 

 

نوروز سال ۱۴۰۲خورشیدی. قم. علی و حسن‌شون. عکاس: ام البنین

 

 

علی. عمارت صدرا. کهک. فروردین ۱۴۰۲ ، عکاس: دامنه

 

 

عمارت صدرا در شهر کهک. استان قم. فروردین ۱۴۰۲، عکاس: دامنه

 

 

عادل. عمارت صدرا کهک

 

 

عمارت صدرا کهک دوم فروردین ۱۴۰۲ به مناسبت شصتمین سال تولدم. عکاس: دامنه

 

 

...

 

 

نوه‌های دوقلوی‌مان رایان (عظیم) و لیا (زهرا)

 

 

حوریا دختر اسماعیل و پانیذ. عکاس: دامنه

 

 

من و عادل

 

 

و


 

...

 

 

دکتر رضوانه رمضانی دارابی

 

 

حاج رضا دارابکلایی. عکاس: من

 

 

...

 

 

ابوالفضل

 

 

ابراهیم دارابکلایی و جیگر و اسبه شِش

 

 

مرمت. ابراهیم

 

 

من و حاجی رضا

 

 

...

 

 

عباس رجبی دارابی

 

 

پای انارقلت | ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | عکاس: حمیدرضا طالبی

 

 

...

 

 

پای انارقلت | ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | عکاس: حمیدرضا طالبی

 

 

پای انارقلت | ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | من و حمید رضا طالبی

 

 

...

 

 

زیر انارقلت


 

خونه‌ی ما داراب‌کلا

(۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲)

روز حلب سر کردن. عکاس: ابراهیم دارابکلایی

 

 

خونه‌ی ما داراب‌کلا

(۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲)

عکاس: سید مریم (ابراهیم دارابکلایی)

 

 

داداش حیدرم که به رحمت خدا پیوست

روز تشییع جنازه‌ی مرحوم آیت الله حاج سید رضی شفیعی دارابی

 

 

من و عاصم

| لینک کوتاه این پست → tdamima.blog.ir/post/376
  • دامنه دارابی

خاندان

خویشاوندان

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">